Berdemal88 benim de lohusalığım çok zor geçti, sürekli ateşlendim hastalandım, böbrek taşım vardı hamileyken de çok rahatsız etmişti, doğumdan iki ay sonra böbreklerimden ameliyat oldum, tam her şey bitti iyileşicem derken bu kez de ameliyattan kaynaklı vücuduma enfeksiyon yayıldı, ameliyattan bir hafta sonra tekrar hastaneye yattım 8 gün çok ağır antibiyotik tedavisi aldım bebeğimden ayrı kaldım emzirmem de yasaktı, sütüm kesilmesin diye iki saatte bir sağıp atıyordum, psikolojik olarak çok zor günlerdi.
ben de gurbette tek başıma kaldım, hastanede yattığım hafta babam da İstanbul’da hastanede yatıyordu kök hücre nakli oldu çok ağır kemoterapi aldı derken ailede herkes zaten kendi derdindeydi. Hastaneden çıktım oh artık rahatız dedik bu kez de kızım da besin alerjisi başladı her yeri yara oldu, aylarca doktor doktor gezdik çare bulana kadar. Yine de bu günümüze şükür allah beterinden bilinmezinden korusun.
Kızımın besin alerjisi devam ediyor, umarım bu bebeğim alerjik olmaz da o zor günleri tekrar yaşamayız.
Siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ❣️