Hatceeem 40 gün önce suni sancıyla doğum yapmış bir olarak söylüyorum; hiç korkulacak, endişelenecek birşey yok. Zaten sancı dediğimiz şey 10 saniye sürüyor geçiyor. O esnada insana dinlenme fırsatı doğuyor. Allahın mucizesi.. Doğru nefes egzersizleri ve sakinlikle karşılandığında çok kolaylaşıyor ☺️
Meleğine kavuşuyorsun ne kadar korkunç olabilir ki 😍
Hayatımda şahit olduğum en güzel andı benim için bebeğim doğduğunda yanağıma koymaları ve onun nefesini hissetmem, o anı bir daha yaşamayı çok isterdim 😍🤩
Asıl herşey doğumdan sonra başlıyor; uykusuz gecelerden, sebepsiz ağlamalardan, bas bas bağırmalardan, çıldıracağın günlerden kork bence 🤪