Deryayurt Ben kendim den tavsiye verim Sana diğer tüm kızlara İsteyenlere Kesinlikle Stres yapmayacaksınız Hani olur Olmaz diyip biraz boşvermişlik yapın araştırmayın Bakmayon takvime falan Geçen ay Ve ondan önceki aylar ben çok stres yapardım psikolojikmen Bazı şeyleri hamilelik belirtisi sanıyordum Sonra Artık vazgeçtim Bıraktım beyinen düşünmeyi olursa olur dedim Bu ay Eylül de Yani Gecikti 3 gün yine de demedim Ha hamileyim falan Bekledim biraz daha Sonra 5 gün oldum Testt yaptım pozitif çıktı yani Herşeyin başı stres kızlar Gerçekten biraz salıvermeniz gerek Siz elinizden geleni yapın ama çok Da düşünmeyin olur in saa ALLAHH RABBİM herkese nasip etsin 🤲🏻