Kızlar selam bugün muayeneye gittik aşkın hocaya bilenler bilir. Bugün tam 36+0 dayım. Baktı suyun bitmiş dedi, baya endişelendik hocada aynı şekilde geldi fark etmedin mi dedi bende hiç fark etmedim dedim neyse alttan bakalım gelmiş mi acaba diye dedi baktı gelmemiş suyum sonra nsteye girdim nste kötü olursa bugün alıcam doğuma dedi. Baktı nste de gayet iyi dedi iğne yaptı bi akciğer gelişimi için dedi. Pazartesi doğum olsun dedi bi ilk başta sonra ben riske atmak istemiyorum dedi yarın akşam 6-7 gibi alalım dedi :(
dualarınızda bana da yer verin lütfen. Bi de neler alayım yanıma mesela şunu al yanına mutlaka sezaryende lazım olur dediğiniz neler var?