Hashasim2020 ben genel oldum öyle birşey yapmadılar. benden bir sene önce aynı yerde aynı doktorda doğum yapan arkadaşıma yapmışlardı. Ama ben yaşamadım. Demek ki artık çok yapmıyorlar bu tarz birsey. Sadece uyusukken gelip biraz bastırdı doktor birkaç saniye sürdü ama hissetmedim