Epiduralle oldum ilk sezaryenimde, kum torbası konmadı. Onu kanaması çok olan, durmayanlara koyuyorlar diye biliyorum. Benim kuzenime konmuştu mesela, onun da 3. sezaryen doğumuydu ve rahmi çok dağılmıştı (bu çok nadir kadında olurmuş), doktor kanamasını durdurmak için kum torbası koymuştu.