Cigdem91 ben başından bu yana kullanıyorum tiroid sorunum öncesinde hiç yoktu ama hamilelikte çok değişkendi bende ayni ilacı kullanıyorum 75 mg kullanıyordum 1.5 küsürlerdeydi geçen ay 2.52 olmuş dr 87,5 yükselti hiçbir zararı olmadığını ama çok mg yükseltirsen kasılmalara neden olabiliyor o yüzden yüklenmek istemiyorum dedi. çok değişken olabiliyor hamilelikte 1 ay 1 ayı tutmuyor ben heray baktırıyorum