Canım ben 5 haftalık hamileyken tsh 299 çıktı hemrn dahiliye yonlendirdi tekrar tahlil yapıldı ve aynı ilacın 25 mg kullanitorum bi ayı gectı yine tahlil yaptık 2.252 duşmuş tabi ilaca devam ediyorum Doğuma kadar sanırım kullanıcaz hamileyken bu ilaç bırakılmıyor diye biliyorum. İlacın zararı uok faydası var. Asıl içmezsek Allah korusun zeka geriliği yapıyormuş tsh yüksek olması . Sende içini ferah tut iç ilacını canım