hulya_1919 çok uzun yıllar hamilelik olmadı çok tedavi gördüm o yüzden tüp bebek yaptırdım evet pıhtılaşma engel değil pıhtılaşma olduğunu tüp bebek sırasında öğrendik 3. Tüp bebeğe başlayacakken kendiliğinden hamile kaldım.. inşallah benim bebeğimde de gelişim geriliği olmaz