hulya_1919 Nasippp amin canım hepimizinkini doktor diyo bacakları kalın futbolcu bacağı gibi diyo 😀😀 pipiyi cok net gösterdi erkekliğinde problem yok diyo espirili ayni zamanda Nasippp inş ne güzel olur akıllı evlatlar olsun vatana millete hayırlı hemde
Nasippp hulya_1919 maşallah 😁 gücü kuvveti hep olsun sağlıcakla dünyaya annesine babasına kavuşsun inş ☺️🤲🏻 Amin canım Benimde en sevdiğim duam rabbime hayırlı kul vatana millete sora annesine babasına hayırlı evlat olsunlar 🤲🏻☺️
Tatlianne_ hulya_1919 doktoruma gittiğimde sorucam neden yüksek doz kullanıyoruz diye belki bakar oda kan değerlerime. Hakkımızda hayırlısı
hulya_1919 Tatlianne_ benim doktorum 2 ayda 1 yapıyor testi seninki normal kadın Doğum doktorumu normal kadın doğumcular anlamıyor benimki riskli gebelik doktoru perinatolog
Nasippp hulya_1919 düşündük 😂 eşim düşünmüş yani 🤣 erkek olursa Kül Tigin Bilge Kağan kızımız olursa Tomris 😂
gamzll hulya_1919 merhaba bende Aral beye gidiyorum pıhtılaşmam var ama bana başından beri hiç test yapmadı doz için hatta çentik var bebeğe kan gitmiyor doz yeterli gelmiyor olabilir mi dedim yine de teste gerek görmedi neden acaba
hulya_1919 gamzll o biliyordur sizin durumunuzu mutlaka bildiği bişey vardır yoksa zannetmiyorum ki hoca kafasına göre versin
hulya_1919 Zehra2701😀😀 bizde metehan koyacağız Türklerin hükümdarı eşimle ortak koyduk cok asıl bir isim ve Türk ismi eski Türk isimlerini beyeniyoruz sizde öyle anlaşılan 😀
Nasippp hulya_1919 bana mı yazdın kız başkasını etiketlemişsin 😂 bizde aynı yani eşimde aynı 🤣Türk isimlerini beğeniyor tarihle arası iyidir ☺️
gamzll hulya_1919 bende kendisine güveniyorum bu konuda zaten merak ettim yine de sizde pıhtılaşma var mı peki
hulya_1919 Nasippp ay yanlış etiket yapmışım 😀 evet bizimde aramız iyidir bende çok beğeniyorum ama Kağan ismi o kadar çok varki duyulmamış az kullanılan tercih ettik o yüzden
Nasippp hulya_1919 aynen öyle ama ki güzel 😂 kızım olursa Tomris herkeste olmayan isim çok hoşuma gidiyor 🤓
hulya_1919 Nasippp öyle ama ben herkeste olan isimleri sevmiyorum tabiki herkesin kendi tercihi cnm ☺️