Gebelikte magnezyum eksikliği olduğu için ben de içiyorum. Son aylara geldikçe kramplar ve el uyusmalari başlıyor çünkü. Ama satılan meyveli sodalar maden suyu değil, gazlı içecek. O yüzden sade maden suyu almak lazım. Bir de tansiyon ve ödem problemi olmaması için sodyum oranı düşük olanları tercih etmek iyi olur. Maden suyu icerikleriyke ilgili instagramda falan incelemeler var 👍