gamzee123 ben hamile degilken de her gun maden suyu icerdim, hamileligimde de devam ettim her gün bir tane muz yemeye ve ozellikle sade maden suyu icmeye.. bir sakincasi olmadi bizim icin suana kadar, bir kisitlamam da yok, bence faydasi su yonde oldu; hic kramp yasamadim 🙏🏻