Zuzuum bende 34+0 da doğum yaptım 15 gün önce ,10 gün küvezde kaldı yavrum,aldık getirdik evimize çok şükür🤲🏽İçini ferah tut allahın izniyle kucağına alırsın🤲🏽Moralini yüksek tut,bak bu benim ikinci erken doğumum,ikisindede küvez yolu bekledim ikisinide aldım geldim şükür sağlık sorunları yok,seni en iyi ben anlarım..üzme canını,bol süt götür yavruna,anne sütü mucizesiyle hemen toplayacaktır🤲🏽rabbim şifa versin yavruna,üzme tatlı canını seni yoracağı uykusuz bırakacağı güzel günleri düşün😊🥰💐