355335 Merhaba anneisler 17 hafta içindeyim ama acı ve ekşi yemek ten geri duramıyorum . Çok da iyi değil bilmiyorum ama benim gibi yaşayan lar varmı
mlsmrtgl 355335 Bende öyleyim 🙋🏻♀️ Gebelik öncesi acı yiyordum zaten ama ekşi isteğim gebelikle arttı ☺️
61Aysen Mineust bnmde oğlum olcak ama hic tatli aşermedim ilk hamile kaldgmda erik yeni cikmisti galiba nisan mays gbi surekli eksi erik yiyodm başta snra mide yanmaalrim baslayinca daha yiyemedm yedikce eksi oldgu dha cok midem yaniyodu ekşiyodu bnce alakasi yok
mine-1994 Benimde oğlum olacak ben di çok ekşi ve acı yiyorum malesef o ye tatlıyı çıkar hakkıyı falan yalan😀 ya tutarsa hesabı
minikcasper 355335 ay ben bu 🤦😂 bende ekşi çok yedim ya limonun ekşisi bile tatmin etmiyodu şükür geçti o isteğim ama baya bi hafta yedim 😁
busetmr Benimde oğlum olucak bende ekşi ve acı çok yedim tane tane küçük biberleri oturup yedim yani 😀😀😀
Szndmn Ay bende bende baya bi süre ekşi acı yiyip durdum sürekli 😂kızım olucak ama tabi alakasının olduğunu sanmıyorum cinsiyetle
355335 Szndmn herkez de farklı canım . Benim ilk gebeligimde herşeyi yedim özellikle kek tatlı kırmızı beyaz et . Ve kızım oldu . Bunda tam tersi karnım olmasa hamileyim demem ve aci ekşi yiyorum tatlı hic canım istemiyor. 3 Dr erkek dedi 1 Dr 💯 kız dedi
Cucu2015 355335 ben her iki gebeliğimde de yedim bir sorun olmadı. Mide yanması vs de yaşamadım. Hatta emzirirken acı yiyemeyeceğim diye öncesinde abarttım 🙈
355335 Cucu2015 benim de 2. Hamileligim . İlkinde herşeyi yedim özellikle tatlı öyle turşu falan yemedim ama acıyı herzaman sevmişimdir bu da abartim galiba
355335 61Aysen bende daha tatlı canım cekmedi . Dediğin gibi ilk haftalarda bende çok yedim eriği avuç avuç
61Aysen 355335 aynn mide yanmam ve arada bi kusmalrim olmasaydi eger hamileyim demezdim hicbisy asermedim burdada okuyorm bazilari nasil aseriyosn biri bulasik tederjani yemk istiyorm yazmıştı