Pinar-34 ben 16ya girdim. 4-5 haftalıktı hadi inşallah kese görünür dedim, kese göründü hadi kalp atışı da düzgün olsun dedim, kalp atışı da duyuldu inşallah gelişim oluyordur dedim, gelişip büyümeye başladı 2. Tarama testi geldi, umarım sağlıklıdır dedim, sonra cinsiyete geldik oğlumuz oluyor. Diyeceğim o ki ilk günler hep bi heyecan hep bi endişe sizi anlıyorum. Bir yandan her anı yaşamak istiyor insan bir yandan da bir an önce bu ilk ayları atlatmak istiyor. Ama inanın o kadar hızlı geçiyor ki şimdiki heyecanım ilk tekmeyi hissetmek 🥰 size kendimce dostane öğüdüm olsun sakın stres yapmayın. Bir öğretmen arkadaşım, eğitim ve hisler ana rahminde başlar. Sen neysen bebek o olur demişti. Güzel bir gebelik için hep olumlu düşünün. Şuan karnınızda büyüyen ve yakında koskoca bir bebek olacak inşallah 🥰🙏🏻