Busra5595 Nazliya vallahi onlar istemiyor ama biz taşımaktan bir hal olduk artık biğde bulantısı kusma miğde yanmasıda cabası
Babyy35 Nazliya evet canım gerçekten öyle zaten cok stresli sıkıntılı bir hamilelik geçiyorum üstüne bide doğum korkusu olunca dahada stres oluyor hakkımızda hayırlısı olsun insallah
Nazliya fubaaa00 ☺️☺️ Yerleri daraliyor artik oyuzden hareketleri bazen acitiyor. En kotusu de o kasilmalarii insanin ici parcalaniyor gibi oluyor
Nazliya Busra5595 aynen canim mide yanmasi da cabasi son gunler hic cekilmiyor kimseye kendime bile tahammulum kalmadi daha
Busra5595 Nazliya doğsun artık die kaç saat yol yürüdüm bugün bilmiyorum belime ağrı girdi yoruldum uykum var ama miğde yanmasından yatıpta uyuyamıyorum heran ağzımdan acı su çıkacak oluyor kalkıyorum ayağa
Nazliya Busra5595 zor canimm son gunler rabbim emegimizi bosa cikarmasin hayirli evlat olurlar insallah analarin hakki odenmez
Nazliya Babyy35 allah yardimcimiz olsun kazasiz belasiz kolay bir dogumla insallah kucagimiza aliriz bebegimizii rabbim isteyen herkese de nasip etsin bu duyguyuu 🤲☺️☺️
Maviss5521 Nazliya bu senenin bebekleri özellikle Eylül bebekleri çok nazlı çıktı iyi mi resmen kamp kurdular içeriye 🤦♀️
hulyaca Nazliya 39+5′im ama kızım gelmek istemiyor hâlâ. Yarın yatışım yapılacak fitille doğum başlatılacak bakalım 🙊 artık kavuşmak istiyoruz 😍
Nazliya hulyaca ozele mi gidiyorsunuz? Hayirlisiyla kucaginiza alirsiniz insallah. Normal dogum icin bekletiyorlar 41e kadar o yuzden sordum
hulyaca Nazliya Evet özele gidiyorum 😊 Doktorum 40.haftadan sonra beklememe taraftarı. Ben de güvendiğim için yarın inşallah doğumum başlatılacak 😇😇
hulyaca Nazliya Hayırlısı bakalım canım. Dualarında yer verirsen çok sevinirim. Yarın inşallah kucağıma almış olayım kızımı 🤲🏻 🤗 🌸