fubaaa00 Babyy35 Nazliya benimde tam 39 haftalik oldu gunluk 2 saat kasiklarima vuruyor ☺️cikmak istiyor galibaa ☺️😀diyorum kizim yanlis yoldasin ters don artik da gell
Ummeer Nazliya 40+5 te geldi benim prensesim aniden suyum ve nişanım gelmişti merak etme aniden herşey olucak bir bakacaksın kucagında🤗
tugce67-67 Nazliya ben tam 40+0 da doğurmuştum erkek bebek😂hemde hiç belirti yokken bir anda suyum geldi o an sancıda geldi 15 dkda hastaneye gittim bir saatte doğurdum😂
Aada Anaaa kız seninki nazlı çıkmış 😄 olsun olsun annesinin içinden ayrılmak istemiyordur sıpa. Gelince bol bol Özlem giderirsiniz
Nazliya Aada aynen cikmak istemiyor sanirim. Bu da ablasina cekti kizimda 41+1 de dunyaya geldi bu gidisle oglumda oyle olacak galiba 😊😀😀
Babyy35 Bende 39+3 tık yok gelmeye niyeti yok galiba doğumdan çok korkuyorum zaten uzadıkça korkum artıyor rabbim yardım etsin insallah hepimize
Babyy35 fubaaa00 yollarını bulamıyolar galiba yada yerlerini beğendiler minnaklar sağlıklı elleri ayakları düzgün bi şekilde gelsinler insallah ağrısız sancısız
Nazliya fubaaa00 ☺️☺️ Yerleri daraliyor artik oyuzden hareketleri bazen acitiyor. En kotusu de o kasilmalarii insanin ici parcalaniyor gibi oluyor
Nazliya Ummeer insan o ani dusundukce daha da heyecanlaniyor sabirsizlaniyor ilk dogum gibi heyecanliyim ikincisinde ☺️
Maviss5521 Nazliya bu senenin bebekleri özellikle Eylül bebekleri çok nazlı çıktı iyi mi resmen kamp kurdular içeriye 🤦♀️