Papatyannesi her doktorun söylediğine uysaydık ya da hepsi doğru olsaydı yanmıştık, biraz araştırma yaparsanız normal doğuma engel olan durumlar olarak sizin doktorun kendi işini kolaylaştırmak için size böyle söylediğinizi anlamanız çok zor olmaz zaten eşiniz bu kadar rahat olmasın doktor konusunda ben 4 5 doktor gezdikten sonra güvenebildim şahsen doktorların hepsine güven olmuyor