Ben dün çatı muayenesi oldum doktorum çatı muayenesi olacaksın demedi bile bir ande ne olduğunu anlayana kadar oldu bitti 3 cm açıklığım vardı normal doğumu bekliyoruz.. Ki hiç öyle bahsedildiği gibi ağrı, acı öyle abartılı bi’his olmadı.. Belki acı eşliğim yüksek bilmiyorum ama beni zorlamadı en azından sadece eve gelince biraz lekelenme oldu dün şimdi o da geçti