Alyahira Msltms aynıyız 1 gün farkla 124 gün kaldı 🤗 ocak ayında olcak nasipse doğumumuz bişey soracaktım lohusa takımımı alcaksiniz yoksa kış olduğu için kışlık geceliklerdenmi?? Lohusa takimi istiyorum ama kışın olurmukii 🤷♀️
Msltms Alyahira yaa bende onu düşünüyodum dünden beri biliyor musunuz😂 bilmiyorum nasıl yapalım normalde Doğumdan sonra zaten çok üşüme tutuyormuş bide bizimki kış daha çok üşürüz gibi🙄
Hzlkaya demioz bizimde 22 kaldı gerçekten geçmiyo ve ilk gebelik sancı nasıl bişey ne olucak nasıl gelicek diye meraktan ölüyorum 😂😂