Msltms yyaa bende bi kaç gündür düşünüyordum😊kışın olacak doğumumuz ve bizim gerçekten üşutmememiz lazım doğumdan sonra sancılar oluyo çünkü.ben oğlumuda kışın dünyaya getirmiştim biraz üşüttüm diye neler çektim bi bilsen oyüzden üşümekte istemiyorum☺ o sancılar aklıma gelince en sonda polarlı gecelik alıp eve dönerim heralde😂😂😂