Gozgozhappy Kızlar 26 haftalık hamileyim az önce tuvalete gittim normal idrarımı yaptım sonra afedersiniz Büyük tuvaletimi yaptım özür diliyorum tuvaletten hiç kalkmadan ikinci İdrarımı yaptım suyum falan olabilir mi sizce acile gitsem bakarlar mı
Pinkyellow Gozgozhappy bence idrar torbaniz ilkinde tam bosalmamis devamı gelmiştir bendede çok olur ☺️
Mina01 Gozgozhappy canim çevrede çok erken doğum yapan ve burda da erken doğum yazıları okuduğumuz için sanırım korku haline gelmiş olabilir çünkü arada bende kendimden hep korkuyorum
Duduars Gozgozhappy canım cok normal idrar yaptiktan sonra tam çikiyorum sonra tekrar giriyorum ve bunu arka arkaya surekli yasadigim vakitler oluyor cocuk baski yapıyor o yuzden oluyor 🙂
Tevhidehli1 Bence normal ben bi oturuşta 3-4 kere idrarı mı yapıyorum haliyle ilk zamanlar aşırı çıkıyorsunuz ama gönlünüz rahat edecekse gidin 🌷 beni de bilgilendirirseniz sevinirim giderseniz 🌷
Gozgozhappy Tevhidehli1 teşekkür ediyorum yorumunuz için ilk kez başıma geldi şimdi ya daha önce de çamaşırım ıslandığı için gitmiştim sanırım bende takıntı haline geldi of
Mina01 Gozgozhappy çamaşırınız ıslandığında ne demişlerdi size benimde öyle oldu geçen gün ama azdı gidemedik birde bebeğim hareket ediyor diye rahatladim sonra çünkü bende enfeksiyonda vardı ondan olabilir dedi doktorum telefonda
neslihann87 Gozgozhappy benim 3. doğumum olcak kısmetse şuan 37 haftalığım 2 hafta önce kontrole gitmiştim hastanede tuvalete girdim yaotım ama tam bitmemiş anlayamadım ayağa kalkmamla bi su boşaldı eyvah suyum geldi dedim meğer kalan idrarımmış kendim bile çok güldüm😂 olabiliyo yani nekadar deneyimlide olsa insan
Gozgozhappy Pinkyellow çok saolun yorumunuz için artık su takıntısı oldu ben de sanırım dediğiniz gibi idrar torbası tam boşalmadığı için öyle oldu 🙏🏻
Gozgozhappy Mina01 doktorum çamaşır ıslaklığı akıntıdır dedi normalde su gelmesi kontrol edemezsin bacaklarından sızar ve asla tutamazsın demişti
Gozgozhappy neslihann87 teşekkür ederim yorumunuz için benimde ilk hamileliğim ve bundan bi 10 gün önce falan gittim su mu diye doktoruma yazmaya utanır oldum 😂 takıntı haline getirdim sanırım 🤷🏻♀️
Gozgozhappy Mina01 yeni yeni almaya başladım ama beşik puser gibi büyük eşyaları almadık ufak ufak zıbın tulum alıyorum indirimli gördükçe sen 😊🌸
Mina01 Gozgozhappy hiç başlamadım canim ama yasaklar gelir diye korkuyorum başlasak iyi olacak inşallah baslayacam
Gozgozhappy Duduars çok teşekkür ederim sanırım takıntı haline getirdim inşallah bir şey yoktur pazartesi kontrolüm vardı bugün gidicem artık biraz ağrım var şu an psikolojik mi acaba
Duduars Gozgozhappy Agrilar bebek buyudukce oluyor artık ve artıyor canım sabah bile sanciyla uyaniyorum o haftalarda da ayniydi doguma kadar agri sanciya alışacaz 😁