Emine2943 evet canım normalde önerilmiyormuş ama mthfr geninde pıhtılaşma varsa kullanılıyormuş yani benim doktorum öyle yaptı 13+2 ye kadar folik asit ve B12 kullandım sonrasında decavite başladım onları bırakıp ama sen yine doktoruna danış onunla beraber hareket et