Ezgiasel ne alakaymış ya . Para tuzağından başka bişey değil. Arkadaşım var çocuğu çok sağlıklı dediler testlerde vs bi doğdu down sendromlu ne olacağı belli değil benim kardeşime sakat dediler sapasağlam doğdu o konuda hiç inanmıyorum bilinçsiz çok doktor var hele böyle moral bozanlara ayrı bi gıcık oluyorum hamile insana biraz daha özenli konuşulmalı bence