Nylo canım asla yönlendirme yapmak istemem ama daha yeni basımdan geçen olayı anlatayım. Yaş 38 benim ve 1/249 cıktı riskim. Sonucu yorumlayan doktor daha detaylı birçok çeşit testten bahsetti. Ben 2 li taramanın istatistiki bir sonuç verdiğini ve kesin bir yorum yapmadığını bildiğim için hayır dedim. Ama eşim tabi biraz korktu ve hastanedeki çocuk doktoru arkadaşına sordu. O doktor arkadaşta bu sonuca göre benim bu hastanede corona olma riskim sizin bebeğinizin down sendromu olma riskinden daha yüksek. Ama aylardır corona olmadım. O da bunun risk oranı olduğunu söyleyince eşim rahatladı. Şahsi kanaatim ultrason ile detaylı ultrason un 2 li taramadan çok daha güvenilir olduğu. Ama dediğim gibi sen bilirsin Canım yönlendirme yapmak için yazmadım sadece bir fikir vermesi acısından bilgi vermek istedim. Allah bebisini dağ salim kucağına almayı nasip etsin ❤