hm35 Serkad hamileliğim sorunsuz ilerliyor ama doktor bana gğven verdi her konuda bilgilendiriyor, çok memnunuz. muayene 500 tl sanırım kent hastanesinde sgk geçmiyor
Ceylan1 Ben özel Ege İnci Tıp Merkezine gidiyorum, doktorum Melike Omak Yıldırımlar çok memnunum kendisinden, muayene ücreti de gayet uygun 80 TL gibi bir fiyat ama ilgisi, pozitif konuşması vs çok güzel tavsiye ederim
Ececem Serkad ben irfan beye gitmiyorum Cenk beye gidiyorum :) neden Cenk bey dersen çok rahat bir doktor, çok bilgili, yurt dışında bir çok eğitim almış. Kafanızda soru işareti olmadan dönüyorsunuz eve. Ayrıca normal doğum yanlısı