Pln01 Berocuk evet hastane çok temiz ve doktorum çok iyi İzmir’de bir çok doktora gittim ama Feyza hanım çok iyi tavsiye ederim
babysevgi Berocuk dr umdan memnunum namık demir e gidyorm prof dr . Kendisi cok ilgili tüm hastaları ile
Serkad Karşıyaka da özele giden var mı vede muayene ücretleri ne kadar acaba ? Doktor tavsiyeniz de nedir ?