deletedmom357 ay öyle demeyin doya doya yeyin bebişiniz beslensin😀 ben o belirtilerin kaybolmasını suna yorardım hep Rabbim bana acıdı biraz yemek yemem lazım diye dolu dolu yedim o günler 🤤🤤 ilk 3 ay 5 kilo verdim ben su an 4. Ayımdayım daha almadım ama yemek yiyebiliyorum en önemlisi bebeğin gelişimi iyi, merak etmeyin 10. haftadan sonra ara ara sancılarla size kendini hissettirecek bebek 😀