Valla ne diyeyim bu süreçte hemoroid olmazsam iyi sayılidr normal rahat bir şekilde tuvalete çıktığım afedersiniz ya kabızim ya ishal halbuki 7den sonra yemek yemeyen kahvaltısını düzenli yapan suyunu düzenli içen yine gün içinde meyvesini kuru incir ceviz vs eksik etmeyen birisiyim sorun nerde anlamadım bu yüzden karnım 2 katı çatlayacak gibi 🙄😒 alıştım artık