Fr170320 Kızlar Afedersiniz ama bu akşam canım aşırı derecede cips istedi ve cipslerden sadece bir tanesini canım istedi eşim gitti aldı ama maşallah oda biraz abartmış kocaman poşetle gelmiş eve içi cips dolu😳🙄 Dayanamayıp üç paket yedim🤭Ama biraz şu an vicdan azabı çekiyorum 😔 Sizce zararlı bir şey yaptım demi😢😑
Dilanbingl Fr170320 ay hayır :)) bir haftalık arınma terapisi yap, sağlıklı şeylere yüklen. Kendini de üzme sıkma kasma. Ben canımın istediği her şeyden az az yemeye çalışıyorum. 🙏🏻
koala06 Fr170320 Yalan yok arada bende bi paketi kendim bitiriyorum bazen fasfood da yiyorum canım çekiyor napiyim doktorum duysa keser beni ama yapcak bişi yok arada oluyor😂
Babyy1S Fr170320 sen bir de beni görsen yerken ben her gün cerez dolabında mutlaka cips cikolatam olur her aksam yerim yoksa da gider alirım ne olucak ye gitsinn onu yeme bunu yeme diye diye insanı delirticekler her sey hormonlu zararlı napalım yani aç kalalım o zman 😂
aysemm2525 Fr170320 Hamilelikten once cok tuketiyordum gunde 1 tane kesin yerdim ama simdi 11 haftalik gebeyim eskisi kadar yemiyorum haftada 2 tane yiyorum.. sadece cips degil cnm ne istiyorsa yiyorum bu kadar abartmamak gerek kisitlandigim zmn daha cok yiyesim geliyor 😂
Dilanbingl Fr170320 sağlıklı beslenip vücuttaki kötü şeyin atılımını sağlamak anlamında söyledim :) detox yani
Fr170320 koala06 Doktorumdan yana sıkıntım yok en son kola çekmişti canım içebilir miyim diye gidince sordum ne yemek istiyorsa canın yiyip icebilirsin dedi🤷🏻♀️
Snszasla Fr170320 bende canım çektiğinde yiyorum 🙊 ne yapalım ama nefis bu işte çekiyor en azından aklımda kalmayacak kadar yiyorum bazen fazlada yiyorum ama ne yapalım birsey olmaz çokta kısıtlamamak lazım 😀
yamacalimoms Cidden hamileliği bu kadar abartmaya gerek var mı kızlar ya 😄 ben canım ne isterse yiyorum yani ne bileyim sürekli 7 24 cips yemiyorum tabi ki ama canım çektiyse bı paket yer asla da pişman olmam😄 herkesin görüşü farklı ben böyle düşünüyorum
buseyusuf27 Fr170320 istrdıgını ye ama fazlasını yeme cnm bnde yiyorm esım saglıkcı o genelde karar verıyor yıyebılırsın derse yıyorm cok şkur bı skntı yasamadm cunku saglıklı ve duzenlı beslenıyorum arada cips,cola,midye,hamburger vs yıyorum karsmyo
Suzi-1992 Fr170320 ne kadar abartıyorsunuz ya . Yiyin ne olucak . Canınız ne çekiyorsa yiyin . Tabi alkol ve sigara haricinde.
Fr170320 Suzi-1992 Neyi abartmıyoruz pardon? Sormak suç mu rahatsızlık duyuyorsanız okumayın cevap yazmayın size ne kardeşim?!
Suzi-1992 Fr170320 rahatsız olduğumu söylemedim ki. Bır şey yazıyorsanız eleştirilere de açık olmanız gerekir . Ayrıca birşey demedim ben . Ne kadar abarttığınızı söyledim . İstediğinizi yiyin yani canınız ne istiyorsa bu kadar dert etmeye gerek yok .
Busramusti Bende dün gittim doktora canının istediği bişey olduğunda fast food gibi yiyecekte olsa kusmadığın ve abartmadiğin sürece yiyebilirsin dedi. Genel olarak evde yemeği tercih ediyorum ama canım istediğinde bende alıp yiyorum napalımm😊 Rabbım hepimize sağlıklı bebekler versin 😊😊