Didem13 Ruveydaasker selamm benimde doğumum kasım sonu yada ortası gibi kısmetse 🤗 3. Doğumum olucak 🙃
Didem13 babysevgi bizimde 78 görünüyor ama sezaryen doğum yapacağım için daha erken alınır . Heyecanla bekliyoruz bakalım.
Didem13 babysevgi allahım yardımcımız olsun 😣😣 çok dikkat edenn bile geçirdiğini duyuyorum 🙈 nasıl olacak bilmiyorum 😏😏 Rabbim şu beladan bizleri kurtarsın bir an önce 😩😩😩
babysevgi Didem13 evet bende öyle o kdr dıkkat edenler bile belirtsiz geçirdiler geçirenler oldu yani :/ cok zor umarım hepimiz için :( tüm anneleri ve bebekleri korusun Allah🙏🏻