buseyusuf27 Tombalak son 70 cok sukur 30 olduk kızımla bugun kontrolümüz var 🙈🥰🤗 bır skntımız yok suanlık arada mıgde yanması kramplar haric
Didem13 Ruveydaasker selamm benimde doğumum kasım sonu yada ortası gibi kısmetse 🤗 3. Doğumum olucak 🙃
Didem13 babysevgi bizimde 78 görünüyor ama sezaryen doğum yapacağım için daha erken alınır . Heyecanla bekliyoruz bakalım.