Beyra0212 busbusbus10 aaa öyle mi. Bende bi idrar tahlili isteyeyim doktorumdan çünkü baya kasık ağrım oluyor
busbusbus10 Beyra0212 mutlaka iste ihmal etme bende enfeksiyon sebebiyle öyleymiş inşallah sende yoktur
Beyra0212 busbusbus10 inşallah canım ilk haftalar da vardı bende zaten umarım tekrarlamamıştır. Genital akıntım var epey bende düşünmedim değil enfeksiyon riskini ama herkes gebelikte akıntı normal deyince önemsemedim