Elif_22 busbusbus10 bendede aynısı yarın 17 haftalık oluyrz tam kasık agrım yok brl agrım kıvrandırıyo bazen korkuyrm bısy olucak dıye
Beyra0212 busbusbus10 canım bende tam 17 haftalığım. Kasık ağrım İnanılmaz var. Doktoruma sormuştum normal demişti. Rahşm genişliyor bebek kendine yer açıyor Buda kasık pelvik ağrısı Yapıyor demişti. Ama çoğaldı benimde. 19. Hafta da kontrole çağırmıştı. 14 Eylül de aşım var. Sağlık ocağına gidince de danışacağım bu durumu
emirasaff34_ Normal canım takma kafana benim bel ağrım 5. haftadan beridir vAr bende 17 haftalık oldum aynı yani benimde kasık ağrım yok ama bel ağrım var
busbusbus10 emirasaff34_ anladım canım benim de bel ve kasık ağrım çok arttı şaşırdım bi an korktum inşallah normaldir
emirasaff34_ busbusbus10 kaşık ağrını kontrole gittiğinde doktoruna danışabilirsin bel ağrısı dersen bendede var o
Ebru222 20 haftaligiz oturamiyorum desem yeridir. Mahfoldum bel ağrısından kasik ağrım yok ama bel ağrısından duramıyorum. Sordum doktora bazı gebeliklerde olabiliyor. 2 düşük yaptım ona bağlıyorum bende
busbusbus10 Ebru222 bende bir düşük yaptım bende ister istemez herşeyi ona bağlıyorum En ufak şeyde doktora gidiyorum hemen eleştiriyorlar hemen doktora gidiyorsun diyor ana psikolojimi bilmiyor yine öyle olcak diye bi korku hep
busbusbus10 Elif_22 aynı bende doktora gittim bugün idrar tahlili aldı belki enfeksiyondan kaynaklıdır diye
Elif_22 busbusbus10 bendede enfeksiyon vardı ama geçti galiba loku falan sıkıntım yok anlamadm gitti valla çok acı verıyor
Beyra0212 busbusbus10 aaa öyle mi. Bende bi idrar tahlili isteyeyim doktorumdan çünkü baya kasık ağrım oluyor