corekotu_1 Aynı durumdayız 😅 Ben hep kız ismi araştırdım seçenek de çok.. Doktor bi erkek dedi afalladım isimsiz kalıcak çocuğum 🤪 çevremde de erkek çok oldu yeni ve güzel isimleri hep kaptırdık bende değişik olsun istiyorum yakın biriyle aynı ismi koymak istemiyorum pek ama bulamıyorum işte. Dediğin gibi bende komluşara akrabalara diyorum bildiğiniz duyduğunuz güzel isimleri söyleyin liste yapıp seçiçem diye 😅😅