Melike2 Kızlar cinsiyeti yeni bu hafta öğrendim anlamı güzel erkek ismi arıyorum bana bi yardımcı olur musunuz 🌺🌺😇
corekotu_1 Melike2 canim valla 3 hafta olucak neredeyse bende ariyorum ama yok yok. Tam icime sinen bi isim yok. Belki olabilir dediklerimide esim begenmiyor artik cocuk dogunca ne diye seslenicez hic bilmiyorum 😣
BebegimleYeniHayat_34 Melike2 ben nasip olursa erkek olursa eğer Agah düşünüyorum🐥 Agah : bilen bilgili, vakıf olmuş ve malumatlı kişi devlet adamı liderlik vasfı vardır.Kendine has görüş ve düşüncelere sahiptir.
Melike2 corekotu_1 Bende öyle canım bu gidişle karar veremicez beğendiğimiz bütün isimleride çevremizde koydular bizde farklı olsun ve anlamı güzel olsun istiyoruz ama maalesef bulamıyoruz
BebegimleYeniHayat_34 corekotu_1 Şahsiyet sinemasından esinlenmiştim herkeste de yok benim çok hoşuma gitti. bilginiz olsun yine de Agah : bilen bilgili, vakıf olmuş ve malumatlı kişi devlet adamı liderlik vasfı vardır.Kendine has görüş ve düşüncelere sahiptir.🐣
Deletedmom411 corekotu_1 37+1 im hala karar veremedik eşimle 🤣 isim yok ortada bebiş de gelmiyor isim yok diye 😂😂
Melike2 Burcinagiir İlk defa duyuyorum çok güzelmiş 😍 sağlıkla kucağına al inşallah canım bebeğini adıyla yaşasın
ilkbahar BebegimleYeniHayat_34 ben de Agah düşünmüştüm ama kaba söylerler diye çevredekiler koymadım 😀
Melike2 BebegimleYeniHayat_34 Agah benim ilkokul arkadaşımın ismiydi :) Evet çok güzelmiş anlamıda gerçektrn.. ama işte herkes söyleyemiyo ya çoğunluk kalın söylüyo bu seferde kaba bi isimmiş gibi oluyo 🤦🏻♀️
Melike2 zezeyyy Baturalp ve barlas bende çok beğeniyorum ama eşim barlası istemiyo kimse aklında tutamazmış 🤦🏻♀️