1gh ya aslında haklısın cidden, bende erken doğum riskim var 36 da alınacak büyük ihtimal bebeğim banada bı kaç kişi erken diyince çok üzülmüştüm keşke daha fazla kalsa ve normal dogursam diye düşünüp ağladım,sizde öyle yazınca aklıma geldi savunmaya geçtim,kalbimde kötü bir niyet yok tekrar özür dilerim 💓