ecembugra53 Zhrabeder61 bende öğleden sonra randevum var 32+ 4 üz bakalım kaç kilo olmuşuz bende merak ediyorum 😊
ecembugra53 Ceco123 canım gayet normal o hafta da bebek genetiği anne babada. Alır bunu unutma her bebek farklıdır kilosu hafta olarak cok iyi
ecembugra53 Zhrabeder61 Tamm canım randevuma gitti hersey Rabbime şükürler olsun cok iyi 😊🐣🥰 elhamdülüllah 32+4 / 2200 kilo boy 43 cm hsrsey iyi dedi doktorum halen normal Doğum pozisyon da 2 hafta sonra gel dedi nst için başlıcaz 😊
Tuos2306 Zhrabeder61 35 haftada 2450 grm dı doktorumuz biraz daha iyi olabilirdi ama haftasıyla uyumlu dedi. Sanırım bizimki biraz ufak dogucak :)
ecembugra53 Gmzyncrr Evt canım genetik benim bebeğim de babaya cekmiş 😂 genetiklik babadan almış biz de aynıyız
Bhrsmh Gmzyncrr evet senin kiloyla da alakali olabilir ama çati muaynesi yapmadan nasil hemen sezeryan diyorlar sonucta genelde son haftalarda belli olur dogum şekli