Bhrsmh doğum şekline karar veremiyorum bebek sürekli kilo alıyor dedi ama çok büyük ihtimalle sezaryen olucak dedi özele gidiyorum gerekli olduğu için mi yoksa keyfi mi sezaryen istiyo bilemiyorum çatı muayaneside olmadım daha 3 aydıR her gittiğimde sezaryen diyo çünkü benimde kafam karışıyor. Bu arada bende kiloluyum 110 kiloyum bununda etkisi olabilir mi sizce sezaryan istemesinde