GldnUysll Mercimegimm bence tehlikeli canm cnku bebegin suyunda eksiliyor ve bildigim kadariyla gobekten aliniyormus o alinan yerde ignenin girdigi kisim bi sure acik kaliyorms enfeksiyon riski olustururmus oda
Emre Canım benimde ikili normal üçlü riskli çıktı. Nifty testi yaptırdık. Sonucu bekliyoruz umarım bebişlerimiz sağlıklıdır. Değerin kaç çıktı senin.
Emre Mercimegimm mesela benim değerim 1\150 çıkmıştı 270 in altında olunca risk demekmiş. Ama doktorum aradı bugün nifty sonucum belli olmuş şükür temiz çıktı.