Mercimegimm canim amniosentez kesin tani koyan ama dusuk riski olan bi islem. Eger Allah korusun bi rahatsizligi varsa hamileligi sonlandirmayi dusunmuyorsan ki bence kesinlikle dusunme (Allah bizi bizden iyi biliyor, kaldiramayacagimiz seylerle sinamaz.) bu islemi yaptirma. Dr.lar saglikli deselerde bebegin bir rahatsizligi olabilir. Tip aslinda cok caresiz ve yetersiz hala. Ya da dogum sirasinda veya dogumdan sonra da bisey olabilir. Guzel dusunelim ve cokca dua edelim. Allah ins hepimize saglikla miniklerimize kavusmayi nasip etsin.