Bende bugün yükleme yaptırdım aç karna 80 tok karna 115 çıktı gayet iyi dedi doktor. Aç karna kan veriyorsun sonra 50 gr glikoz yüklemesi için eczaneden içeçek alıyorsun. İçtikten bir saat sonra yine kan veriyorsun bu kadarcık. Ben susadım mesela su bile içirmediler doğru çıkmaz diye. Ben aç karna hem kan aldır hem tatlı su iç benim yüreğim bayıldı. Tansiyonum da düşmüş olabilir kendin gitme mutlaka biri olsun yanında 😊