Mucizemm34 tabiki oyle gülüm. Herkesin dedigine bakma cok biliyorlarsa doktor olsalarmis. Bir bardak sekerli su gibi iciyorsun. Once acken bakiyorlar. Sonra sekerli su icirerek sekerinin yukselme oranina bakiyorlar bu cok normal. Sanki herkes kola vs icecekler hic icmiyormu onlarda ne kadar cok seker var. Bir bardak sekerli sudan mi korkuyolar anlamadim. Bence yaptir gebelikte seker kontrol altinda olmasi gereken bir sey. Doktorlar bosuna konussalardi okadar sene okumazlardi. Elalem doktordan daha mi iyi bilecek. Kimseyi kafana takma doktoruna guven😘