Zeytin aynıymışşşşş canım durumumuz sık sık kasılmalarıma sancılar eşlik ediyor... Bence bugün yarın Doğum başlar ama inşallah annem yetişir ya 😢Yoksa şimdiye kadar çoktan yürüyüşleri arttırmıştım 🤦🏻♀️ Bir de kızlar ben 2 doğumumda da normal epidural oldum. Epidural olunca iyi hoşta, sancıyı hissetmeyince sanki boşuna ıkınıyorsun gibi oluyor... Bu yüzden epidural istemeyeceğim 😬 Valla nasıl bir cesaretse bilmiyorum. Belki çabuk gerçekleşir doğum diye.. çünkü ıkınma özürlüyüm ben 😂