Serap45 benim de birkaç gündür sizinki gibi şikayetlerim vardı. Karnım belim ağrıyor ağrılar bacaklarıma vuruyordu. Ama çok şiddetli değil. Sıkça kasılmam oluyor karnım sertleşiyordu. Bir de rahim ağzında anlık acılar oluyordu elektrik çarpıyor gibi, sanki bebek elini çıkaracak gibi. Bugün kontrolüm vardı her zamankinden daha rahattım hiç sancım kasılmam yoktu doktora boşuna gidiyoruz gibi geldi. Nst de düzenli sancılar çıktı ben hissetmesem de, ebe muayene etti sancıları görünce 3cm açıklık oluşmuş 😲 eve gönderdiler bekliyorum şimdi. Siz de isterseniz bir doktorunuza görünün.