ilknurosman Glakky1 aynen canim bekle daha biraz daha zamanin var bende senin gibiydim.ne zaman hissetcem ya diye hep arastiriyodum 😁
Susam34 Glakky1 çok normal özellikle ilk gebelik ise. Ben 19. Haftada hissettim ama 25-26 dan sonra düzene girdi
kbrMEVA Glakky1 ben 18+2 bir ara hissediyordum ama hissetmiyorum artık bide kalp atışını da hissetmiyorum ben normal mi ikinci gebeliğim birde derler ikinci gebelikte erken hissedersin nerdeeee
Ght Benim de 18+2 ben de hissedemiyorum hissetmen lazım dediklerinde de panik oluyorum. hamileligimin başından beri çok gaz oluyor hissetsem de ayırt edemem herhalde😁bı de kiloluyum kilolular geç hisseder diye duydum var mı acaba doğruluk payı???
maras46 Glakky1 ben 18 den sonra net hissetmeye başladım öncesinde damar atması gibi şeyler hissediyordum
Enzelm Glakky1 bende 18+4 teyim. Yüz üstü yattığımda göbek deliğimin altından vuruyor sadece onun dışında bende hissetmiyorum. 22 ye kadar normalmiş hissetmemek
Merveilkcan Glakky1 canım kişiden kişiye göre değişir benim ablam 12.haftasında hareketlerini hissetti ama ben 23 haftaligim daha yeni hissediyorum yani ilk gebelikde birazbgec hissediliyor doktorum öyle söylemişti bana
kbrMEVA Glakky1 kızımda hissediyordum ama bunda hissetmiyorum gerçi tüm gün aysktayim us yemk bulasik vs kızım hipersktif yerinde durmuyor ancak gece 9 da oturuyorum