Mehtapakgl Glakky1 ya işte kayma derken o sertlik kayboluyor kayma gibi hissettim ben 😁 bence bebiş onlar ya
Glakky1 Mehtapakgl Bence deee ama o da güzel Bi his Ben 1 defa baya hissettim istifra ettim uzanıyordum bildiign döndümü ne yaptı baya hissettim ama biraz da canım yandı
Glakky1 Aynurr16 Ben bazen yalnız kaldığımda elimle dokunuyorum küçük küçük dokunuyorum Bi ihtimal kıpırdar diye 😂😂 annemelrde daha çocuk ne ki kıpırdasın dıyor😂
Mehtapakgl Glakky1 bende hissetmek için gün sayıyorum resmen 😁 ben öyle sadece bu sabah kesin hissettim dedim. Takıp ettim bapırsaknhareketi değildi, afedersin gaz değildi. Valla şimdiden can yakıyorsa son haftalarda nasıl olcak 😀
sue92 Glakky1 ben 17+2’de heh bu bebek diyebildim. Öncesinde hiç hissetmedim. Günden güne artıyo şu an🥰
Hanfebyrktr Glakky1 daha çok küçük oldugundandir bende 17. Haftamdayim bir haftadır 4-5 kere çok minik hareketlerini hissettim bence önümüzdeki günlerde hissedebilirsin özellikle gece yatarken veya karnın açken
Abzekh Glakky1 bende hissetmediğimi sanıyordum gaz ağrısı gibi ağrım oluyordu arada meğer o gaz değil bebişmiş 🙈 o zamanlarda ayırt edemeyebilirsiniz
Nehirr88k Glakky1 bnde 16+3 haftalığım bi kac defa pıt diye hissettim ama insan emin olamıyo ilk gebeliğim ve neye benzediğini bilmiyorum sonra kendi kendime diyorum bagrsak hareketleridir 😅
Biricik93 Glakky1 erkekdi cox gumanki ondan hala hiss etmiyorsun canim..bende 2 oglum 2side 18 haftasinda tam hiss etmişdim..ama indiki karnimdaki kizdi 10 haftasinda hiss ediyorum😊
ilknurosman Glakky1 brn 20.ci haftalardan sonra hissetmistim canim genellikle ilk gebelikte 20.ci haftalardan sonra hissediliyomus 2.ci ve 3.gebeliklerde daha erken hissediliyomus eger ilk gebeliginse daha zamani var