Ben henüz hiç birini kullanmadım ama bu forumda okuduğum kadarıyla genellikle herkes depend külot bezi öneriyor yanlardan yırtılıp çıkarılıyomuş normal hasta bezini çıkarmak uğraştırabilir ayrıca külot şeklinde olduğu içinde bayağı rahatlık sağlıyormuş. Bende doğum sonrası depend kullanmayı düşünüyorum