seyda3838
93 ile hamile kaldım.Serklajlıyım sürekli yatıyorum.Başta şeker çıkacak diye şekeri hamuru kestim 3 kilo verdim.Bulantım olmadı bu arada iştahım da maşallah açıktı 🙈 Şu an 29+4 olduk 91.7 kiloyum.İnşallah başlangıç kilomla doğuma gitmeyi hedefliyorum.En kötü 95le bitiririz diye umuyorum.Ödem vs hiç olmadım.Çok su içtim.Erken haftalardan beri kalsiyum magnezyum ve omega3 kullanıyorum.Yemeklerimi 3 ana öğün ve 3 ara öğün şeklinde yiyorum.Şeker yüklemesine gerek duyulmadı.Şekerimi ölçerek arada tatlı da yiyorum.İlginç bir şekilde tatlı ürünler şekerime pek etki etmezken hamur, patates, pirinç fırlatıyor şekerimi