Bende dün yaptırdım açlık şekerim 93 çaktığı için dahiliye doktoruna ve diyetisyene yönlendirdi. Dahiliye doktoru şeker ölçüm cihazı yazdı, diyetisyen liste yaptı. Listeyi uygulamama rağmen sabahları açlık kan şekerim 93-94 çıkıyor. Ama akşamları açlık kan şekerim 90nın altında çıkıyor. Sebebi ne olabilir acaba. 🙂